Optymalizacja konwersji

“Konwersja” to słowo-klucz dla wszystkich współczesnych biznesów internetowych. Oznacza ono kluczowe zdarzenie, zaistniałe na naszej stronie internetowej. Kiedyś przez konwersję rozumiano przede wszystkim dokonanie zakupu w sklepie internetowym, dziś jednak pojęcia tego używa się znacznie szerzej. Jego definicja zależy teraz przede wszystkim od potrzeb naszego biznesu.
Konwersją może być m.in. dokonanie zakupu na stronie www, zapis do newslettera, umówienie wizyty w gabinecie czy wysłanie prośby o wycenę zlecenia. Wszystkie te działania mają wspólny mianownik – ich wykonanie przez klienta jest przez nas bardzo pożądane. Niestety, jak to często w życiu bywa, rzeczy, których pożądamy, wcale nie są tak proste do zdobycia, jak byśmy sobie tego życzyli.

I właśnie w tym miejscu możemy wkroczyć my. W oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie pomożemy Twojej firmie w zwiększeniu współczynnika konwersji…czyli, mówiąc prostszym językiem, sprawimy, że Twój biznes będzie bardziej dochodowy przy zachowaniu takiego poziomu kosztów, jak do tej pory. Wykorzystując narzędzia analityczne oraz swego rodzaju “biblię dobrych praktyk”, można osiągnąć imponujące rezultaty w kwestii poprawy poziomu sprzedaży. Nie bez znaczenia jest też kwestia doświadczeń użytkownika (czyli popularnego UX) podczas korzystania z firmowej strony internetowej, nad czym także głęboko się pochylamy. Takie kompleksowe działania są w stanie zwiększyć poziom konwersji do takiego stopnia, którego istnienia nigdy byśmy się nie spodziewali.

Optymalizacja konwersji…czyli co tak naprawdę możemy zaoferować w tej kwestii?

  • audyt strony internetowej, skupiony na doświadczeniach użytkownika (UX) oraz przegląd procesów sprzedażowo-marketingowych w firmie
  • ogólne konsultacje dotyczące sposobów na zwiększenie poziomu konwersji
  • podłączenie i konfigurację narzędzi niezbędnych do przeprowadzania prawidłowych pomiarów poziomu konwersji
  • bieżące analizy i przygotowywanie raportów zachowań użytkowników na podstawie danych analitycznych